-->

Friday 12 August 2011

Luahan hati ..


Yes ! memang aku suka kat IDOL . boleh di kategorikan macam cinta matilah senang cerita . aku pon tak tau macam mana aku boleh tersuka dekat dia . sebelom nie aku tak pernak kenal dye pon . just kenal-kenal masa dekat sekolah agama . setahu aku masa dekat sekolah agama dulu pon dia minat dekat syud . then dye couple kot . rasanye larh . tak pasti .. entah macam mana sekarang nie aku boleh tersuka plak kat dia . herm . cubaan cubaan . inilah dugaan / ujian untuk hidup aku kot . erm . kalau korang nak tau setiap kali aku buka fb(facebook) setiap kali tu lah aku akan tengok profile and photo dia . pastu aku akan tersenyum sorang diri . tak ke angau tu nama nya . tApi aku rasa tak mungkin dia akan pilih aku . korang pon tau kan dia tu macam mana . dia ni dah lah ensem + cute + pandai . sekolah kat SMK sains Johor (SAJOHA) lagi . mestilah dia akan pilih pilihan hati yang cantik + sama pandai . sedangkan aku ! aku sedar . aku tak cantik . tak berapa pandai macam dia. Sekolah pon biasa-biasa je . Tapi tak pelah kan . aku boleh terima . memang dia bukan hak aku . dia hak orang lain . hak kedua ibubapanya . hak allah . dan dia juga berhak menentukan keputusannya sendiri . herm . J Ya Allah . kau tabahkanlah hambamu yang lemah lagi hina ini ya Allah . aku hanya mampu memohon darimu ya Allah . kau pertemukanlah aku dengan orang yang tetap imannya dan kuat akidahnya . Amin .