-->

Wednesday 10 August 2011

10.08.2011

assalamualikom ..

7.30pg - 3.00ptg (sesi persekolahan ) - semuanya jalan seperti biasa kecuali ieyqa n izza . aku tk pham knape dyeorang tk nk bertegur sapa sbab aku tknak amek taw . haha aku just ddok diam-2 dengan syud je . tk than dok ddok sblah dye . asik nk gelak je . hehe ..

3.15 - 5.10 (da kat umah da) - smpai-sampai umah je trus ikot mama n abah pegy econsave bawak fina sekali. aku mlas nak jga dye sorang-sorang kat rumah . haha . aje larh tk reti dduk bdak nie . renyah .. da dkat sejam we all kat econ bla3 .. kitorang pon blik larh . tk kan nak tido sana plak an . haha .. dlam otw blik uh . fina mam eskem . habis satu kete dye keje an . kotor .. ble da smpi umah anglh brg uh ap lgi ..

5.15 - aku tengah tlis kat post blog nie haa . erm . aku tk tau nk tulis ap lgi . KEBUNTUAN . haha . k larh bye ..

wassalam .