-->

Monday 8 August 2011

sedih yang amat !!

Assalamualikom ,


aku tk tau kenape hari ni aku sedih sangat .. aku rasa kecewa sangat dengan sikap kawan aku sorang nie . aku tk tau kenape dye jdi camni . aku nak tegur dye , tpi aku takut aku akan kehilangan seorang kawan yang amat aku sayang . erm . aku sayang kat dye . tpi macam nie dye layan aku . paling aku tk suke time dye brcakap dengan lelaki . memang gediks yang amat . dye ckap kat izza " kita jadi camni sebab kita tk nak kene buli lagi . sejak kite pindah sini sampai lah msa kite nak naik sekolah men . kite selalu kene buli . so sekarang nie kite kene jadi tegas " korang rasa dengan cara dye mengediks uh orang tk akan buli dye ke ?? tk logik lansong . senang kate tk munasabah la alasan uh . tk boley pakai/lapok !! lagi orang anti kat dye adalah .. erm . aku tau larh dye tu pandai .. tpi jangan larh sampai nak membangga diri . jangan riak berdosa tau . erm , aku harap dye akan sedar atas kesilapan yang telah dye lakukan sebelum terlambat !!


sekian , wassalam .