-->

Wednesday 28 September 2011

pMr Round The CorneR !!

oh my god ! matie aku .. peksa pmr dah nak dekat .. hissh .. bkn dekat lagi .. da rpat n smpai da pon .. mggu dpan je da peksa .. alhamdulillah .. stakat nie aqu da bersedia .. korang tau tak ?? skang nie aku risau agama larh .. yelah .. mna tk nye aku tk rsau .. skang ni ustaz mrajuk dengan kitorang sebab kitorang tak siapkan kerja yang dia bagi .. kitorang takut ko tau tak !!! hurm .. petang tadi sebelom balik kitorang jumpe dye .. kitorang cakap yang kitorang mintak maaf .. tpi ustaz hanya ckap insyaallah smbil trsenyum dan ustaz terus balik camtu je ... memang hancur hati kitorang time tu .. astaghfirwahalazim ... aku takott .. ustaz maafkan kami .. kami nak peksa nie .. berkatilah dan redhailah ilmu yang ustaz telah curahkan kepada kami .. kami rayu pada ustaz ... maafkan kami ye ustaz !! tapi kalau ustaz tak maafkan macam mana ?? habislah paper agama aku .. hancur !! :'(