-->

Monday 17 October 2011

confuse !

assalamualaikom .. wahhh ~ rindunyer dekat blog aku nie .. lama tak update walaupon dah lama habess peperiksaan .. hurm .. sekarang nie aku takde buat apa2 . bak kata orang tua-tua lebih kurang macam menganggur la .. hehee ... menganggur larh sangat kan .. sekolah pon tak habess lagi .. wkakakaka c|= .. herm .. okey , actually , the reason why i here is i want to tell u about my status ! saya confuse ~ tak tau larh ... sama ad was taken or still single .. hehehe .. oke ! sebenarnyakan .. erm .. camne nak citer haar ?? oke2 , tanggal 14 haribulan 10 pada tahun 2011 pada jam 2.38 pagi  bkan petang yer .. adalah seorang makhluk allah nie dye ajak saya couple .. tanpa disangka-sangka saya telah memberi jawapan yang saya sendiri pon tak sangka iaitu "ya,saya setuju" wkakaka ... pelikkan ~ tak penahh dibuat orang .. sebelum saya lupa . umur dia ni dengan saya jarak 9 tahun .. korang kira larh sendiri umo dye bape ae .. hehe .. oke ! masalahnye sekarang nie .. kitorang jarang berhubung sebab dia ni keje HOTEL . orang tua2 cakap siapa yang kerja dekat hotel memang hidup dia tak nampak dunia .. sebab setiap masa ada dekat hotel jee .. haa .. sebab tu larh sayang aku dekat dye ni tak pernah berkembang korang tau tak ! camtu jerr .. kadang-kadang rasa macam makin menghilang pon ada jugak ! habess ~ nak buat macam mana .. takdir .. hurmm ~~~ wait3 ! hehe =) bagi menghilangkan boring aku yang entah bila berkesudahan ni kan ..  aku adalah chat dengan sorang mamat nie .. muka dye hensem !! ala-ala baek soung jo ! pelakon korea tu .. haha .. dye caring .. tapi kadang-kadang aku yang terlebih caring .. dia nie peramah ! aku suka kacau dia . not kacau like ganggu hidup dye . but i mean kacau like sakat dye .. haha .. soo sweett ~~ hahaa .. tak boleyh bla .. haha .. tapi kan awk2 sume ~ dye tak sihat .. batuk dye trok sngat .. hurm .. iisshh aku nie .. cerita macam dia boys aku pulakk ! tak mungkin .. kitorang just membe jer .. takkan labih dari tuu .. jangan salah pahamm oke ! herrmmm ~



yess ! tepat sekali like this picture .. im confuse who am i !! okey .. setakat nie jee .. nanti post yang lain pulak  pada cerita yang berikutnya .. byeett ! love u .. thankx coz read this post .. jasamu ku kenang ~
SaLaM !!