-->

Friday 18 November 2011

new friend ^_^

 assalamualaikom , heloo holaa ... haha .. mood aku sekarang nie alhamdulillah okey jerp .. semalam actually aku nak update blog .. tapii .. disebabkan mood yang tak berapa nak okey tu yang malas nak update blog .. nanti macam-macam bende yang aku mencarut .. haha .. kow tau jelah yang aku nie macam mne kan ..

 hurwm .. actually kan .. *nieceritasebenarokey . semalam aku adalah text ngan sorang budak nie .. nama dye muhammad afiq .. (takpekan aku nk tulis nama dye kat sini) ! dia nie mem kawan aku . syahidah .. mule2 text ngan dye ayat masing2 macam dalam suasana yang tegang jer .. aku pon tak tau kenapa .. tiba2 dye ade cakap samting yang membuat aku salah paham .. terus aku marah2 dye .. aku cakap dye bajett sume ... tuh yang dye cakap yang aku tak paham apa yang dye cakap .. *agak2 korang pham tak ap yang aku tlis ?? haha .. sendiri paham larh ae .. banyak kali la jgak dye anta text kat aku .. tapi aku tak balas .. sebab sakit hati .. haha .. salah paham la katakan ..

 then , tadi .. syidah text kat phone aku .. dye ckap yang aku salah faham dengan afiq .. and bla3 ... haha .. aku ape lagi .. segan larh .. rasa serba salah ngan afiq tuh pon ade jgak .. yelah .. mane tk nye aku tak segan dengan dye .. dah aku cakap dye bukan2 .. bajet larh . macam bagus lah .. and more .. then , dengan tebal mukanya aku text kat dye .. aku cakap aku mintak maaf sebab salah faham dengan dye sebelom nie .. nasib baik larh dye nie okey sikit .. dia maaf kan aku .. terima kasih awak sebab sudi maafkan saya .. haha .. and skang nie kiteorang tengah texting .. thats all .. tapii .. dye plak da tk balas .. oo ye . lupe nak cakap .. sebagai ganjaran dye maafkan aku .. aku share topap aku ngan dye .. haha .. actually aku tak mghrap kan pape pon dari dye .. hnya sekadar kawan ....


 *apa yang ditulis di atas tiada kaitan dengan hati dan perasaan saya ..
 *harap maklum ..
 *terimakasih ..
 *byett dan assalamualaikom !