-->

Wednesday 16 November 2011

^_^

saya nie takde larh pandai sangat nak ber blogger2 ni .. tapi walau macam mana sekali pon saya akan cuba sedaya upaya sehingga saya berjaya .. muahahah ..(otax aku tk berapa nak centre larh pepagi bute nie .. haha .. nie baru betul nama nye pagi buta ! )

okeyh-okeyh , actually aku tak tau nak tulis pasal apa . tapii , aku rasa macam nak tulis jgak blog nie .. new post la katakan , setelah sekian lama menyepi .. haha .. hurwm , aku dah edit blog aku  ! behijrah la katakan .. ingat orang je ker yang behijrah , blog pon boleyh tau ! haha .. aper laa aku meraban nie .. oke ! walaupon background aku nampak macam little bit funny , but my background music tetap jiwang macam biasa .. haha
sebenarnya aku sendiri tak tau kenapa malam nie aku boleyh TERedit blog aku nie .. tak terpikir pulak sebelum nie .. actually aku tak boleh nak katup mata aku dengan lenanya .. nak onlone fb darh boring .. macam-macam virus citernye .. haha .. asyik aku jer yang asik merayap kat blog orang .. sekali sekala terasa jugak nak merayap kat blog sendiri .. setelah di ubah suai .. blog aku tetap tak setanding dengan blog korang .. aku tauu .. sebab aku memang tak berapa nak pro sangat bab blogger nie .. lainlah macam korang .. "hantu blog ! " haha .. just kidding . okey larh .. aku da tak tau nak membebel ape lagy nie .. kbye !