-->

Thursday 29 December 2011

ber-SKYPE !

Bismillahirahmanirahim , assalamualaikom !

tujuan aku tulis new post nie bukan sebab result , perasaan dan sebagainya ..Harap Maklum ! HAHA .. okay2 .. actually aku wat new post nie aku nak citer pasal semalam .. semalam aku ber-skype dengan member lama aku sorang nie .. best sangat .. korang nak tau tak ! membebel punye membebel dekat satu jam larh jugak .. bermacam-macam cerita .. tapi kesian dye , dye fever larh .. aku suroh makan ubat dye tak nak ! degil .. punye larh pemalas .. HAHA .. nevermind , tu masalah dye , not mine .. kitorang asik speaking jer semalam .. best2 .. meyh aku tnjokkan gambo dye .. tapi aku ade satu jer .. tak sempat nak amek bebanyak , lain tak berapa nak okay .. dah macam siputt ! HAHA .. kejap ae ..


taraa .. HAHA .. nie larh gambo nye .. membe aku yang lelaki .. bukan perempuan ye .. yang perempuan tuh kakak dye , tak tau plak nama dye apa .. HAHA .. best .. lama tak contact ngan dye nie .. okay larh .. setakat nie jerk .. nanti kita berskype lagi ye ... wasalam ! ;)