-->

Monday 26 December 2011

result marii !

Bismillahirahmanirahim , Assalamualaikom ..

lame aku tak dengar citer pasal korang sume kan .. yelaa , selalunya aku kalau bukak blog nie pon aku baca kat chatbox jer pasal comment korang tntang blog aku nieyh ... thanks you so much ! loving you .. hehe .. muah3 ! HAHA .. okay2 , actually aku tulis new post nie pon aku nak citer pasal result PMR aku yg kuar 22 hb haritu .. ntah knape bru harini baru aku nak citer kat korang .. nie pon my lovely kazen yang suroh .. hehe .. 

okay .. result aku takde larh secemerlang kawan2 aku .. aku just dapat 3A4B1C jer .. tapi walau macam mana pon aku tetap bersyukur dengan apa yang aku dah dapat ... seperti biasa yang A nye aku dpat b.melayu , mathematiks and agama .. Alhamdulillah ! yang B nye plak kem.hidup , b.inggeris , geo and sains .. dan C nye ialah SEJARAH !! hahaha .. aku nie memang larh tak suka sejarah .. belajar larh mcam mana pon .. tetap takkan masok jgak dalam pale otakk nie haa .. HAHA .. mathematic tuh kalau aku tak dpat A matilarh aku .. abang nuar slalu ckap ngan aku setiap kali peksa .. "cha..sebodoh-bodoh abang nie pon..mathematic tetap A tau .. tak penah lagi dalam keluarga kita yang mathematic dpat selain A" herm .. tu larh pesanan dia .. thanks abg nuar bagi chacha semangat tokk belajar selama nie .. love u ! 

herm , next year aku dah masok form 4 ! masa lepas amik result tu jer terus abah cakap .. taon depan kau nak amek aliran apa ?? aku ckap ntah la bah .. korang tau je larh abah aku nie jenis yang macam mana .. pantang dye kalau dye tanye tapi yang dijawabnya "ENTAH" .. tros dye cakap .. knapa enth plak .. tu pnentu masa dpan hidop kau tau .. okay abah cadangkan kau amek Aliran Sains .. yelaa , kau kan nak jadi doktor .. nanti kau boleyh amek fizik , biology , kimia .. kau belajar jer .. lagipon skang nie kau da snang nak belajar .. tkde sape nak kacau kau .. tkde orang pon kat rumah tu .. tetibe mama aku nyampok .. dye cakap .. ade jer org nak kacau dye tuh blaja .. tu haa laptop dye .. hp dye .. hehe .. naikk merah siott muka kena perli .. HAHA .. balik tuh aku terpikir jgak apa yg abah cakap kan sbelum nie .. aku rasa aku mmg nak amek aliran sains .. then , blajr sungguh2 .. fokus .. no boyfriend until graduated ! nak smbong blaja kat newzealand ngan lovely kazen .. herm .. memang mudah untuk berangan .. tapii untuk mengecapi kejayaan tuh sedikit payah .. tapi aku akan usaha .. insyaALLAH ..

okay , sampai sini jelah dulu k ! bye,loveyou..