-->

Monday 24 October 2011

tak sedar diri !

assalamualaikom sume ,

hai korang apa kabar ?? lame da tak update blogg ! miss larh kat korang .. hahaha .. hurm .. actually aku kat sini nak cerite kat korang pasal post sebelum ni .. kan aku ada citer pasal sorang mamat ni kan .. haa ! itu mamat memang bongok ! tak sedar diri .. dah ada bini tetap nak menggatal lagi .. tak boleyh belah .. weyh ! sedar2 la diri tu sikit .. da ad anak da pon kan .. jaga larh apa yang ada .. karang rumah tangga kau da berpecah belah tahu pulak nak salah kann orang lain .. salah sendiri takk penah nak sedar .. muka kalo hensem tkpela jugak .. bukan nak mengutuk ! tapi sedar2 la diri tuu .. anak bini yang dekat rumahh tu jaga baek2 sebelom terjadi apa2 yang buruk .. wake up broo ! jangan jadi orang bodoh .. sendiri cari masalah .. lagi satu ! kalau rasa-rasa nak runtuhkan jugak rumah tangga korang tu .. tolong la , jangan libat kan aku skali .. aku tak nak masuk campur dalam hal rumah tangga korang ni .. aku masih belajar oke ! tak tahu lagi apa itu erti rumah tangga ! ada paham kaa ?? haisshh ! lesing kang .. tak masal2 jerk haritu bini kau call aku ! nasib baikla aku punye otak ni pndai buat alasan .. hahaha .. kalau tak nahas aku kene kerja dengan bini kau tau tak ngokk ! harap gaji je besar ! otak kecik ! apa ponn tak boleyh la ko nie .. (sorry guys ! geram sangat ni ... tk ley than .. kat sini la kan tempat aku nk luahkan perasaan . kat mna lagi , tol tak ?)

                  k larh smpai sini je kot ! nnti aku post lagi oke ! byettt .. thanx coz read !
                                                                          ~ salam ~