-->

Wednesday 26 October 2011

suka duka !

assalamualaikom and hyepp to you alls !

setelah sekian lama tak menaip kat blogg ni , tangan asik rasa gatal jee .. penat dah nak garu .. ahaha ..
=) , aku tak tau nak kata perasaan aku sekarang ni macam mana .. bercampur baur . geram , kecewa , sedih .. aku pon tak tau apa punca aku jadi macam ni .. petang tadi aku heppy jee , tapii bila tiba malam ni , aku rasa .. haah ! tak tau laa .. oke2 , setiap perkara suka yang kita jalani pasti ada duka yang sedang menanti ... itu semua satu kehidupan yang biasa , natural .. semua manusia akan jalani kehidupan mereka dengan perkara yang sama . never has the ending . haha .. da macam tajuk citer plak "the neverending story " . aku kan , bukan tk boleyh terima hakikat tau , tapi aku cuma tak boleh nak percaya apa yang aku hadapi sekarang ! itu sahaja .. kenapa masih ada orang yang selalu nak salahkan aku , walaupon aku tak buat ... eh2 ! sorry ! da termasuk tajuk lain plak .. haha .. sebenarnya aku tulis blog ni untuk menceriakan mood aku , tapi tkde idea nak tulis pasal apa .. dalam kehidupan aku harini takde bende yang menarik untuk aku kongsi bersama korang ! herm ~ k larh .. sampai disini sahaja pembentangan saya untuk hari ini .. hahaha (tak memasal) .. oke ! byee ~ salam .